tisdag 27 oktober 2009

I like it in the city when two world collide

Luncha, fika, bio, prata, skratta, plugga!
Det är mitt liv just nu och jag trivs som firren i vattnet!
Jag trivs verkligen superbra nu, har jättemycket att göra i skolan och ett arbete som verkligen hänger över mig, men jag har samtidigt fått massa roliga vänner som gör det hela väldigt mycket enklare. Att gå till skolan på en söndag var inte så jobbigt som det kan verka, när man ser framför sig att behöva sitta hela dagen idag, men det slutar istället med att vi är fem glada studenter som sitter hemma i Emelies kök och fikar.
Jag har fått en vardag!
Dessutom har jag massa roliga saker att se fram emot! Imorgon kommer Kimpa och det ska bli så sjukt roligt. På fredag kommer ännu fler, bland annat Anna och Linn, jisses vad jag saknar de två! På lördag är det halloweenfest och jag har äntligen kommit på vad jag ska klä ut mig till, har dessvärre inget av det man behöver och det är inte speciellt enkelt heller, men jag kan klarat!
Ville mest bara dela med mig lite av min lycka!

KÄRLEK

1 kommentar:

Patricia sa...

Aw älskade vän! Jag blir så glad att höra det här!:D Sa ju att det skulle ordna sig!

Kärlek