torsdag 22 oktober 2009

With a friend at your side no road seems to long or hard to walk


Ikväll somnar jag med ett stort leende på läpparna! Det känns som att det går bra nu och jag trivs. Jag har massa att göra i skolan och en väldans massa som skall läsas, men det känns inte riktigt lika jobbigt som det brukar, inte för att det är lättare utan för att jag har så mycket saker att se framemot. Imorgon kommer Robin, nästa vecka kommer alla de människor jag tycker om, Anna stannar en hel vecka och förgyller min vardag och helgen efter att hon åkt till NY kommer Pehå, Johanna och Malin.Som ni förstår går det ingen nöd på mig just nu, dessutom har jag mina underbara människor här i Sthlm. Ikväll var jag till exempel hos Anna (Henricson) och åt middag, jag har minsann saknat henne när hon har vart i Orlando.

Dock har jag som sagt massa att plugga och jag håller på, har tränat inför lördagens högskoleprov hela dagen och känner mig inte riktigt lika rädd längre. Förväntar mig inga toppresultat, men jag ska nog lyckas klara av det iaf. Våren känns också bra, just nu håller jag alla dörrar öppna. Vet inte vart jag kommer befinna mig, Sthlm, Göteborg, Trysil? Who knows? Oavsett vad, så känner jag mig nöjd!

KÄRLEK till alla er som gör det lätt även när det är svårt!

2 kommentarer:

Jöran sa...

PEPPPEPPPEEEPPP jag hoppas verkligen att jag kan hitta nån sistaminuten lr så! puss!

Patricia sa...

Det är så det ska vara!!
Jöran, du har INGET val!!! :D