onsdag 21 oktober 2009

no matter how old we get, we always need a place to call home


When it comes to family we are all still children at heart
No matter how old we get, we always need a place to call home
Because without the people you love most
you can't help but feel all alone in the world


Kungsbrostrand
Brunkebergsåsen
Frösunda
Cedergatan
Det är inte alla som har fyra hem. Det finns de som inte har något hem alls och det finns de som har slott. Men det är inte många som har fyra hem, fyra hem där man alltid känner sig välkommen, där man möts av en öppen famn, en skön säng och god mat! Jag har fyra hem! Jag är så otroligt lycklig över detta och undrar vad jag skulle göra utan de människor som faktiskt gör detta möjligt. Tack mormor och morfar (2 gånger, för utan er skulle jag inte ha lägenheten), Mats och Maria och framförallt tack till min älskade familj hemma på Cedergatan som alltid kommer ha en öppen dörr för mig och där mitt riktiga hem alltid kommer vara!

KÄRLEK

Inga kommentarer: