lördag 17 oktober 2009

Trysil

Så, nu var det gjort och jag vet inte riktigt hur det gick.
Åkte till Trysil med Annika igår för att jag skulle på intervju och sedan provjobba i badlandet, det var iaf vad det stod i mailen jag fått. När jag kom dit var det dock enbart en intervju, och den handlade om mina restaurangvanor... Vilka restaurangvanor? De hade dessutom fått för sig att jag bor i Mora, har jobbat i Åre och att det var 2 år sedan jag var i Australien, även om de hade mitt personligabrev och CV precis framför sig. Verkade bara ha halvkoll! Fast det kändes inte helt hopplöst ändå, men jag måste vänta 1 till 2 veckor på svar. Får se vad som händer till våren helt enkelt.
Nu är jag iaf i Mora och det var roligt att spendera lite kvalitetstid med Annika!
Kärlek

1 kommentar:

Frida sa...

haha losta.nu! vi hörs kanske imorgon? det är mkt nu!