fredag 25 februari 2011

all i can think of is you

En relativt lugn dag på jobbet idag. Eller om jag säger såhär, hade det vart januari hade det här vart en kaosdag, men med tanke på den senaste veckan så gick det prima. Första dagen de senaste två veckorna som jag inte behövde jobba över heller. Väldigt skönt! Imorgon blir det däremot nya prövningar eftersom jag ska jobba frukost de första två timmarna. Rydda bord och fixa lite. Kan bli spännande. Det kommer dock bli en väldigt lång dag, med tanke på att det först är det och sen badet som vanligt. En lördag när det är sportlov, kan bara bli bra... Får dock se fram emot att jag är ledig på söndag. Då blir det backen och sen lite surfing tror jag bestämt.
Nu ska jag fortsätta tänkte på hur coolt det hade vart att ha ett eget lasersvärd och hur söt Yoda är. Ja, jag och Bertil har precis tittat på Star wars!
KÄRLEK

1 kommentar:

Emma sa...

Du är väl sötast i världen du! Ja, det här med sportlov får vi känna på minsann! PUSS