onsdag 9 februari 2011

they say you can see your future inside a glass of water

Så var man tillbaka igen. Det är både roligt och lite vemodigt. Har haft några underbara dagar hem med lagom mycket shopping, häng, fika-dater och stadspuls. Dagens 8 timmars bussresa hade jag dock kunnat klara mig utan, lyckades dessutom somna på ett spänne så har fått ett härligt märke på höften. Dagens behållning var dock mina två timmar i Oslo där jag mötte Pehå och Dannie, en snabbmiddag på Friday's hann vi med och lite catch up-snack. Återigen, jag har då riktiga vänner jag. Det vet jag med tanke på hur mycket jag flänger. Om man träffar varandra var 3:e eller 4:e månad och ändå pratar som om man sågs igår, då har man det där lilla extra.
Nu ska jag sova i min säng tillsammans med alla de andra hundra prylarna som trivs så bra där.
KÄRLEK

1 kommentar:

Anonym sa...

du ar den sotaste
syster H