söndag 6 februari 2011

dom dimmiga dagarna

Från nattens dimmiga bravader till Göteborgs dimmiga fasader var steget ganska kort. En skiddag och sex-timmars bilkörning närmare bestämt.
Gårkvällen var riktigt lyckad. Först var det mysmiddag hemma hos Frida och Sandra med Melodifestivalen. Sedan var det födelsedagsfirande för någon Anna på skidskolan och sen utgång. Det var riktigt roligt och galet!
Vaknade av att solen sken in genom fönstret imorse och drog på mig skidkläderna och åkte ut i backen med Sandra. Liften var roligast med tanke på hur mycket det fanns att diskutera från gårdagen. Sedan mötte vi upp Frida och gav henne alla mina skidasaker och pappa för att äta lite. Sedan var det bara att sätta sig i bilen för att påbörja den långa bilresan hemåt Så nu sitter jag här i köket hemma och försöker planera mina dagar hemma utan att få magsår på köpet. Det ska nog gå så bra så. Som det ser ut nu blir det shopping, häng hos Linn, bio, båtmässa, fika med Nicki och kanske utgång. Som vanligt när Julle är hemma helt enkelt. Tur att jag gillar det så mycket.
Fast nu måste jag sova om jag ska orka med allt. Måste dricka lite bubbelvatten först, bara för att jag kan.
KÄRLEK

Inga kommentarer: