lördag 19 februari 2011

smuk som ett stjerneskud

Dåligt uppdaterat!
Men nu händer det saker här uppe. Slappmåndag, supertisdag, kaosonsdag, skratttorsdag och nu kosfredag, men framförallt så är det DANSK-vecka! Dessa danskar... De ska då klaga på ALLT och att de sedan snackar rappakalja gör det inte bättre, fast ganska roligt ändå.
I veckan var det som sagt Supertisdag också, 412 bilder blev det den här gången, inte helt okej, men ack så roligt. Igår hände en liten olycka, men allt gick så bra så. Jag, Sandra, Bertil och Jon satt i bilen och skulle köra ner till Sandra för att hämta mina skidor när Sandra säger åt Jon att köra jättelångsamt för att det är så halt. "Jag kör aldrig i diket!" Man ska aldrig säga aldrig brast resten av bilen ut och 150 meter senare ligger vi i diket. Fast det gick så bra så, vi körde långsamt när det hände och blev uppbärgade av en annan bil direkt, så ingen fara på taket. Men oj vad vi skrattade efter det. Gårdagens näst roligaste var när jag pratade i sömnen, har nog aldrig hänt innan. Sandra väckte mig och undrade vad jag sa, mitt svar blev då, "Jag vet inte, men det lät väldigt bra!" Tills jag insåg att jag precis sagt "Sådärja, då är din bokning inlagd och klar". Jobbskadad for sure!
Idag har jag och Malin byggt koja, tittat på tv, ätit god mat och haft massagetåg med Bertil. Livet rullar på så att säga!
KÄRLEK

1 kommentar:

Emma sa...

Nej men fyy, kör försiktigt där uppe!

Haha, det här med att prata i sömnen ja! Vi kanske ska börja prata med varandra istället, skulle säkerligen bli väldigt intressanta samtal! :) Puss!