tisdag 8 februari 2011

Känn pepp!

Lycka!
Nu kan jag äntligen slappna av! Idag fick jag det efterlängtade samtalet av Jolo som sa att jag fått jobbet som 5-kampsvärd i sommar. Det ska bli superspännande, roligt och lärorikt. Tänk att få springa runt som lekledare för mitt alldeles egna gäng och peppa dem att göra en bra och rolig 5-kamp.
Kan knappt vänta, vill att det ska bli vår och Gröna Lund nu.
Annars skulle ja önskat mig en stegräknare idag. Har nog vart inne i varenda klädbutik i hela stan, och shoppat en hel del också. Som sagt, jag har saknat en stad! Har iaf fått spendera massa kvalitetstid med Fritte och en liten stund med Nicki. Väldigt roligt!
Nu sitter jag och tittar på mamma som gör världens lyxigaste räkmackor till oss ikväll. Är man hemma på besök en gång varannan månad så är man värd lite vardagslyx :)
KÄRLEK

1 kommentar:

Emma sa...

Då är man värd en hel massa lyx! Jag fick också ett samtal idag.. :) Puss!