måndag 7 februari 2011

what you need

När jag gick från Linn till Hagakyrkan insåg jag på nytt hur mycket jag har saknat en stad. Människor, lite puls, affärer och fik. I need it!
Jag har alltså vart hemma hos Linn och sett hennes nya lägenhet, supermysig med drömläget, sedan var jag i stan med Clara ett tag, har hunnit titta på dator också innan det nu på kvällen har vart kvalletid med familjen och skolarbeten med Clara.
Och idag har den infunnit sig, den där längtan jag nästan aldrig trodde att jag skulle återfå. Längtan efter att börja skolan igen. Att få lära sig något och skriva arbeten. Känner mig nu mer sugen på att börja igen till hösten än på länge. Fast den här gången ska jag plugga något jag verkligen vill.
Ett hembesök och en stad gör mig mycket gott!
KÄRLEK

1 kommentar:

Emma sa...

Jag önskar jag visste vad jag ville plugga. Då skulle jag göra det. Saknar dig fröken, nu måste vi skypas snart! Puss