torsdag 11 augusti 2011

if you have a minute

Vet inte riktigt vart jag har magen för tillfället. Började nämligen dagen med en ganska rejäl frukost innan det blev ett ovanligt kort arbetspass (bara 8 timmar). Under detta pass svalt jag mig själv halvt till döds för att riktigt ladda upp inför kvällens grillbuffé på Krejsys med mamma, pappa och Hedda. Och som mamma sa, såhär mycket har man inte ätit på flera år. Att efter detta, med en svältande mage som helt plötsligt blev en ÖVERFYLLD mage, sätta sig i Fritt fall och sedan direkt diverse berg-och-dalbanor är kanske inte helt humant. Att dessutom vara kissnödig under hela tiden. Jag säger bara det.

När jag sedan kommer hem och inser att det är något annat som spökar i magen och kontrollkollar schemat en extra gång förstår jag varför, min lediga dag var ingen ledig dag utan ett 10-timmarspass. Så det kan gå!

Tur att jag börjar sent i alla fall, så jag hinner med en sista frukost med päronen för den här gången, nästa gång blir det kanske i Kalmar.


KÄRLEK

Inga kommentarer: