lördag 27 augusti 2011

Som sagt, det här med magkatarr ska innebära att man ska vila. "Gick bra" i en dag sedan var det tillbaka till jobbet igår. Var tvungen att fylla huvudet med andra tankar. Ett gigantiskt gäng direkt och det var så roligt, men tog självklart på krafterna. Eftersom jag, återigen, har världens bästa chefer så märkte de självklart det. Så efter gänget fick jag klippa, laminera och fixa med event-pass till helgen. Precis lagom och dessutom väldigt roligt!

Idag blir det ett 5-timmarspass innan jag ska packa klart och sedan preppa inför morgondagen.
När jag dock satt här nu på morgonen och tittade igenom mitt superfina album jag fått av Mimmi fick jag ett väldigt sug i magen efter ytterligare en vintersäsong och Trysil. Skidåking, film och fest i källaren, flowrider, Smottestuan, Sindre, T2, Ica, personallängan och allt därtill.
Jag vill inte heller att sommaren ska vara slut. För även om jag vet att tiden kommer gå fort och att det kommer vara fantastiskt att vandra in på Gröna Lund i vår igen, så är det fortfarande för många månader dit... Men jag antar att det bara är att ta en sak i taget och njuta av allt roligt som läggs framför en.

KÄRLEK