fredag 11 december 2009

Ja, ja, jaaaaaaaaaa!

ÄNTLIGEN!
Ni förstår inte hur skönt det här är!
Det har aldrig kännts så skönt och lämna in ett arbete, jag har aldrig vart så glad att det är över som jag är nu. Samtidigt har det aldrig kännts jobbigare, jag har aldrig vart så osäker som jag är nu. Men nu är det gjort, nu är den inlämnad, tentan som har förpestat en vecka, som har tyngt ner mitt bröst och som har vart så långt ifrån rolig som något kan vara.
Jag kan iaf trösta mig med att alla har tyckt att den har vart lika svår och att jag iaf har gjort mitt bästa!
Nu är jag mest bara lättad och glad, plus att det snöade alldeles nu och äntligen börjar det bli jul på riktigt. Den här helgen ska jag tänka på precis allt annat än just skolan!
KÄRLEK

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är grym syster min, jag klarade också av min helvetesvecka, konstigt nog..