tisdag 15 december 2009

piece by piece

2½ timma, så länge var jag ute och pulsade i snön idag. Och helt plötsligt insåg jag varför jag tycker om Stockholm. Det finns så många gator här som jag inte vandrat på än.
Mina dagliga promenader är något att det bästa, att bara få starta ipoden och sen gå. Gå, gå,gå. Att nu äntligen få massa nya gator att gå på, nya platser att älska. Helt underbart!
Nu har det snöat konstant här i två dygn och jag kände mig som en snögubbe. Hälsade dock på hos Mirrhe i tebutiken lite också. Fick värma mig lite.
Har våran traditionella myskväll med lite tv innan vi snart förvandlas till Agda och Berit när vi går och lägger oss. Håkan Nesser, Soduko och en väldans massa skratt innan vi somnar. Hur ska jag klara mig i vår när frugan försvunnit ner till Lund? Tål att tänkas på.
KÄRLEK

Inga kommentarer: