tisdag 1 december 2009

sometimes you can't make it on your own

Let me take som of the punches
for you tonight
Listen to me know
I need to let you know
You don't have to go it alone

Jag älskar dig och jag vet att du kan klara det här, precis som du har klarat allt annat hittills!
Jag hatar att sitta här uppe där jag inte kan hjälpa dig, men jag kommer snart och ring precis när du vill så löser vi det här tillsammans! Och Hedda (jag vet att du läser det här) hjälp Clara och ring mig om du har mycket också. Jag älskar er!

Det är så jag säger det, du är det finaste jag vet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

du är bäst.
behöver inte hjälp, behöver bara ditt stöd. ringer sen. du är bäst.

Anonym sa...

Claris pratade hela måndagsnatten och jag dog nästan av detta. Hon är fortfarande ganska hotad av mig skulle jag säga. hehe. nejdå, claris får kaffe så det bara smäller om det, det är typ det jag kan göra.

Julia sa...

Hahaha! Ni är underbara, jag saknar er och kaffe är väl alldeles utmärkt hedda (observera att jag sa att kaffe va bra, bara inte för mig)