fredag 18 december 2009

veckans kändis

Trots all min packning och en försenad pendel så kom jag hem och oj vad bra det gick! 38 minuter från Bromma till Säve.
Tänkte bara dela med mig av en lite "följetång" jag har. Veckans kändis heter den!
Sen jag flyttade till Sthlm har jag kändisspanat hela tiden och försökt hitta en kändis varje vecka, ett litet urval hittills är: Jan-Öjwind Svan, Arne Hägerfors, Ebba von Sydow, Tilde Fröling mfl. Som ni märker är de inte speciellt kvalitativa, men det är kändisar.
Mina personliga favoriter är dock Tingsek och Carl-Jan Granqvist!
Från och med nu ska jag på riktigt utse en kändis varje vecka, jag måste dock ha sett den, det kan bli lite besvärligt i Götet, men såg tillräckligt många idag för att täcka minst tre veckor. Det hela började med Lasse Åberg och Helene Sjöholm på Åhléns, sedan en man sjukligt lik Tomas Ledin. Befann mig cirka 5 meter från hela Ericssons ledning och flög hem med en av grundarna till klädmärket Dagmar. Den sista var dock den enda coola för hon var supersnäll.
Så, nu vet ni! Ifall att någon skulle undra, så nej, jag har inte mycket till liv.
Saknar min Mirrhe men trivs med att vara hemma iaf.
KÄRLEK

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet hur mycket jag värdesätter kändisspan så go girl/Hed

Mirrhedjuret sa...

problemet med veckans kändis i svenne är ju att man inte har koll på nån. seriöst - VEM är helen sjöholm? o hur fasiken ser ledin ut?!

är det typ nåt man ska ha koll på?

Julia sa...

Hahahahha, Mirrhe! Jadu, Helen Sjöholm är skådespelare och sångare (Kristina från duvemåla, my fair lady, "Du är min man", mfl) och Tomas Ledin ser ut som Tomas Ledin helt enkelt :)

Anna Hermansson sa...

Min bästa kändisspaning i Göteborg: förra helgen satt Per Moberg och Herman Lindqvist tillsammans och avnjöt en middag på hotell Avalon!