tisdag 22 december 2009

Oh what a feeling I have inside today

It's getting dark by noon
Icecold winds are dancing outside my room
I light up a candle
I pour myself some tea
Inside I'm laughing, how easy it all can be

Jag älskar julen, framförallt älskar jag jul med snö, mina bästa kompisar och lite Liseberg.
Imorse möttes jag och Anna hemma hos Linn för att ha lite kvalletid. Det var supergosigt att träffas igen och jag älskar mina vänner!
Sen gick jag och Anna hem hit för att fika, garnera pepparkakor och spela cluedo. Sedan bar det av till Liseberg. Hela familjen + Anna (som ingår i familjen sen 14 år tillbaka). Jag älskar att ha kompisar som är så hemma hos en att det bara kan strosa runt och ta mat med mera som de faller dem in, och som kan leka med ens syskon och prata med ens föräldrar som att de vore deras egna. Anna är en sådan vän!
På Liseberg var det jättemysigt och vi åt souvas och kanelisar. Sen åkte vi hem och klädde julgranen. Tänkte titta på film med Clara nu innan hon somnar.
KÄRLEK

Inga kommentarer: