söndag 19 april 2009

Airlie Beach

Nu ar vi i Airlie beach och solen skiner. Ska snart lagga oss i solen och sova lite. Akte namligen nattbussen hit inatt och det blir inte sa mycket sovit pa de bussarna, men man sparar pengar och slipper resa pa dagen. Nar vi kom hit motte vi aven Sofie och Madde som vi reste med i Noosa, det va valdigt roligt.
Pa tisdag aker vi ut och seglar och jag langtar jattemycket.
De sista dagarna i Agnes Water spenderade vi pa stranden och bara njot.

Om ni inte vistte det aker jag hem harfifran den 8 maj och komemr hem den 9 maj, mitt pa dagen. Kanns valdigt roligt samtidigt som det ar ltie trakigt. Men just nu langtar jag hem efetr svensk var sa det ska bli skoj.
Anna aker hem redan den 29 april sa den sista tiden ar jag "sjalv", komemr nog vara med nagra tyska vanner vi traffat mest. Och sen ar familjen Godh kvar ett tag ocksa, sa komemr leva livet med dem.
Ar mest enrvos for att flyga hem sjalv, men hoppas det ska ga bra. Har ju anda flugit en del innan.

Nej, nu lockar solen darute.

KARLEK!

Inga kommentarer: