onsdag 29 april 2009

sol, chill och tre pers mindre

Imorse akte Anna, Peha och Malin, eller snarare sagt inatt.
Malin och Peha dygnade medan jag gick och la mig en och en halv timma innan jag gick upp emd dem och at frukost. Det kandes sa konstigt att vinka hejda till dem for att de ska aka hem. Jag vet att vi komemr traffas om mindre an tva veckor, men da ar vi inte i australien. Det kanns sa konstigt att den har resan borjar lida mot sitt slut och det ar valdigt blandade kanslor. Jag langtar verkligen hem, efetr varen hemma och alla underbara manniskor som jag saknar. Samtidigt sa har vi verkligen borjat skaffa kompisar har och det kanns konstigt att den resan vi har planerat infor sa lange faktiskt snart ska ta slut. Det gar itne att smita ifran.
Att de andra tre akte gor inte det hela battre. Nar jag vaknade imorse och inte kunde kolla om anna va vaken for att fraga om hon ville ata frukost, utan vaknade och insag att jag var helt sjalv. Fast som tur ar sa ar Fritte, Dannie och Emma har. Sa jag har fatt byta rum och bor med dem nu.

Ikvall ska vi ut och fira Daniel (varan tyska van som fyller ar) Det ska ocksa bli jatteroligt.
Vi har fortsatt ligga vid lagunen och solat har och shoppat lite mer. Vet itne riktigt hur jag ska fa plats med allt nar jag aker hem. Just nu har jag en stor ryggsack, en liten och 5 pasar. Kan nog rensa en del dock och maten far jag nog lamna har innan jag flyger till Sydney, men anda. Maste lyckas kno pa nagot valdigt bra satt.
Nu ar det valborg hemma och jag laser om allt roligt som hander och det kanns lite konstigt att vara har och inte hemma och fira med er. Men det kommer fler ar och om jag har ratt sa lar ju cortegen fortsatta ga ett x-antal ar till.

Nu borjar jag bli lite hungrig, har bara atit frukost idag och klockan ar 10 i 4. Maste nog ga till Woollie och handla lite mat.
Ses jattesnart!
KARLEK

1 kommentar:

Sara Wennergren sa...

Nu ska du få en kommentar från ett soligt Åre, som liknar mer sommar än vinter fast skidsäsongen pågår i några dagar till. Här uppe kommer i alla fall valborgsmässobrasorna att brinna. I södra Sverige är det så varmt och torrt så att på många ställen är det eldningsförbud... lite trist... Beata har kommit fram till Colorado Springs nu och ska stanna där i ca två veckor. Hon bor hos en kille som är "fena" på jonglering. Så det känns som om hon är på träningsläger i USA och då känns det som om att det inte dröjer så länge innan hon är hemma igen. Men din mamma Sara kommer ju att få träffa dig ganska snart, lyckost hon. Jag får vänta tills i slutet av maj innan jag får krama min äldsta dotter. Vi kommer troligtvis ner till Göteborg med Beatas flyttlass i början av juni. Då tycker jag att vi ska planera in en god middag tillsammans, familjerna Forsberg/Wennergren. Ha det riktigt bra nu på slutet av din resa så ses vi i Juni! Kram från Sara i Åre.