onsdag 15 april 2009

Back from Fraser

Vad gick fel? Varfor regnar det alltid pa oss?
Igarkvall kom vi tillbaka fran Fraser och det har vart jatteroligt. Vi har haft en underbar grupp aven om det var nagra tyskar som vagrade prata engelska sa trivdes jag jattebra. Har skrattat massa och sett colla saker. Det enda trakiga va att det sjalvklart skulle regna bara for att vi kom dit.
Jag vet att vi egentligen inte ska klaga, men vi akte faktiskt inte till australien for att fa samma vader som vi har hemma. Har blir vi glada om vi ser lite sol nu, sa ska det inte vara. Ar trott pa regn nu. Framforallt eftersom det regnade mittendagen, den dagen vi skulle spendera vid Lake McKenzie, en jattestor och fin sjo. Nu var det bara gratt dar istallet och man gick dit, tog lite kort och sen satte vi oss i bilen igen. Det roligaste dar var att vi motte Fam Godh igen.

Vi bodde pa stranden en natt och i en aborigincamp nasta natt, det var supermysigt.

Jag har dock blivit superklantig har och tappar bort saker hela tiden. nu ar det dock lite varre. Jag har tappat bort mitt usb-minne, men halften av alla bilder fran denna resa. Det ar helt borta. Jag hade det i handen och sen nasta sekund var det borta. Jag och anna har vant ut och in pa vara vaskaor och hela rummet, det finns ingenstans. Jag ar radd att jag kan ha tappat det i en resvaska tillhorande en man pa varat rum, men han hade inte sett det heller. Nar vi kommer till Cool Bananas senare idag sa ska jag vanda ut och in pa allt igen och hoppas att jag hittar det. Alla roliga bilder ar borta annars. Ingen hojdare.

Det var det for nu. Ha det bast!
KARLEK!

Inga kommentarer: