onsdag 8 april 2009

Fam. Goodh!

Idag ska jag och anna fortsatta uppat till rainbow beach. Det ska bli roligt aven om jag har haft valdigt skoj har de senaste dagarna. Vadret har vart trist, men vi har haft jatteroligt anda. Har iprincip bott ine pa de andras rum (Fam. Goodh, valdigt internt som borjade i Gbg langt innan vi akte) De ar helt galna och jag skrattar tills jag grater.

Har inte hant sa mycket annars, men nu ska vi borja aventyr aigen och i helgen ar det pask. Da ska har atas agg med kaviar:)

Ni ar jattedaliga pa att kommentera!

KARLEK!

4 kommentarer:

Rikki sa...

Låter som ni har haft det riktigt roligt :) family goodh strikes again

Frida sa...

haha "dom ar roliga sa jag skrattar tills jag grater" :D
Det ar inte alla som kan gora sanna snygga brillor som vi av piprensare & allt annat vi nu hade for oss!

Vi drog for ovrigt pa oss bed bugs :S Inte kul. Nar ses vi igen?? Har liiiiite & snacka om sas. Alskar dig! <3

Julia sa...

I 1770 om vi inte kor in i varandra pa fraser. Jag vill hora allt!

Det ar det sannerligen inte, det kravs att det ar kompistjejerna!
Jag alskar er!

Hedda sa...

JAG är inte dålig på att kommentera! saknade dej när vi var i la huvuvistado. Ja måste berätta nåt grymt som hände där, men med risk att farfar läser din blogg(ja, ja tror att han hittat hit) så vågar jag inte skriva nåt här om detta. haha, kärlek