fredag 10 april 2009

Rainbow beach

Nu sitetr vi har och vantar pa att vi ska fa flytta in pa varat nasta hostel. Da jag och anna inte ar kanda for att vara ute i god tid var det fullbokat overallt har i Rainbow vilekt innebar att vi bor pa olika hostel varje dag, elelr nej annu varre, vi flyttar fram och tillbaka mellan de tre hostel som finns har. Det som ar bra ar dock att alla tre ligger precis bredvid varandra sa det ar inte jattejobbigt.

Nu skiner solen, pepparpeppar, hoppas att den gor det resten av dagen ocksa. Sa har inte fallet varit de senaste dagarna, men med tanke pa att vi ska ut och kajaka med delfiner idag sa hoppas jag verkligen att den fortsatter skina.
Har i rainbow finns inte mycket att gora, det ar extremt dott. Jag och anna gick en langpromenad pa stranen igar och sag hur den skiftade i olika farger, lite coolt faktiskt.

Vara mobiler har dock ingen tackning har, inte nagonstans sa vi kanner oss lite strandsatta, speciellt emd tanke pa att jag hade massa pengar jag ville ringa upp idag. Menmen, ett sadant i-landsproblem ska vi itne bry oss om nu.

Glad pask allihopa! Hopaps den blir festlig, sjalva ska vi ata agg med varan alskade kaviar.

KARLEK till er alla! Jag saknar er!

Inga kommentarer: