torsdag 3 juni 2010

guttaperkabollen Julle

Ojojoj, vad det vände idag! Bussen var i tid, maten var god och framförallt har jag haft att göra hela dagen. 5 olika attraktioner, inte stannat på någon i längre än 2 timmar och mest bara sprungit runt som en lite galning hela dagen. Blev rastlös så fort jag stod stilla och hade så mycket energi att jag inte riktigt vetat vad jag ska göra med den. En riktig toppendag på jobbet helt enkelt. Just därför känns det extra trist att jag inte ska jobba så mycket den närmsta veckan. Den där tentan som ständigt ligger och gnager i bakhuvudet har nu gjort sig större och större och lusten att faktiskt göra den blir mindre och mindre. Att sitta med huvudet i böckerna hela helgen känns inte speciellt lockande, men på måndag klockan 18 är allt över! SKÖNT!
Imorgon ska jag, Mirrhe och Linda äta middag här hemma innan vi ska till grönan (ja, vi hänger på jobbet fast vi är lediga) och titta på Mando Diao. Det ska bli riktigt roligt faktiskt!
Nu ska jag sova så att jag kan vila bort min heshet som börjar få övergrepp om mitt tal. Illa, illa.

KÄRLEK

Inga kommentarer: