fredag 25 juni 2010

spännande eller bara korkat?

Jag har plockat 7 olika blommor, men då Stockholms innerstad dessvärre har ett ganska begränsat utbud så norpades några ur diverse rabatter. Vad gällde de sju gärdsgårdarna man ska hoppa över så är även dessa något svåra att hitta i Stockholm, kanske finns inne på Skansen i och för sig. Fast där var inte jag, utan nöjde mig med att hoppa över samma järnstaket sju gånger. Jag var dock tyst under hela tiden. Jag vet inte vem jag ska drömma om heller, vilket jag tycker gör det hela mycket mer spännande. Björn på mitt jobb tyckte dock bara att det var korkat... Då kan det ju gå hur snett som helst. Han tyckte att jag skulle strunta i blommorna. Strunta i blommorna?! Jag kör hellre på spänning!

KÄRLEK

PS. Min krans fick mycket beröm, och kanske till och med pris :) DS.

Inga kommentarer: