lördag 19 juni 2010

Let's just fall in love

Och så har de äntligen gift sig. Ligger och tittar på bilder, tal, med mera just nu. När jag cyklade till jobbet imorse kunde man riktigt känna hur hela stan darrade av förväntningar och alla poliser var så stiliga i sina skjortor och finmössor. Jag log och trampade på ännu lite mer av bara farten och glädjen. Hade hemskt gärna velat varit ledig och kunnat följa allt live, men man kan inte bara roa sig här i livet. Väl på jobbet fick vi tårta och sedan hann jag faktiskt med att se rodden på min rast, så även om det var en bit bort så har jag sett brudparet. Så fint! Jag tycker att allt har vart så fantastiskt fint och även om det blivit lite tjatigt i tv och tidningar innan så är jag så glad för deras skull och tycker verkligen att de är värda allt. Lite happenings har aldrig skadat.

Nu gråter jag för mig själv till Daniels tal och håller med honom till 100 %, störst av allt ÄR kärleken. Glöm aldrig det!

Inga kommentarer: