söndag 27 juni 2010

skärgården

Åååh, vilken fantastisk helg!
Jag åkte vaxholmsbåten ut till seglarö igår morse och kom fram vid 10.50. Jag har sedan spenderat lite drygt ett dygn där och hunnit med det mesta. Ätit grillat och lax, kladdkaka med jordgubbar och grädde samt nybakat bröd. Jag har vart med i en roddtävlning, tagit årets första dopp, vunnit en tipspromenad där jag chansade på 11 av 13 frågor, solat och framförallt åkt vattenskoter. Allt detta tillsammans med mina underbart söta kusiner och resten av deras släkt. Fantastiskt festligt och skönt. Jag hoppas det blir fler vändor dit i sommar.
Idag har jag dessutom hunnit spendera några timmar i Hagaparken med Linda och Gabriel och sedan gått därifrån till St. Eriksplan, en härlig promenix i solen.
Snart ska jag vidare till Galärparken och möta upp med mina kära jobbarkompisar. Här är det ingen vila inte.

KÄRLEK

Inga kommentarer: