tisdag 1 juni 2010

när vänder det?

Vilken mardrömsmorgon! Jag försov mig, JAG! Hur ofta händer det? Aldrig, och nu vaknade jag i samma sekund som jag skulle vara på jobbet. Hinner få på mig kläder, norpa en banan och en matlåda och vara utanför dörren på en sekund. Inser dock att mirrhe har mina nycklar så jag kommer inte in i mitt skåp på jobbet. Efter en missad buss och några vändor fram och tillbaka väl inne på jobbet har jag dock lyckats fixa en extranyckel och kan ringa min chef för att fråga vad jag ska göra. Efter det blev det dock bättre, Martin var supersnäll och förstående, jag fick lära mig nya saker och sen gick tiden relativt snabbt. Kände mig dock lite stressad hela dagen, sådär som man känner sig om man vaknar med panik.
När jobbet var slut, och jag kom hem igen möttes jag av världens bästa roomie och nisse och LAX! De (mest bara Mirrhe med nisse som support) hade lagat lax åt mig/oss. Så fantastiskt, nu har vi massa matlådor i kylen och jag längtar redan till jobbet imorgon när jag får äta det.
Sov gott!

KÄRLEK

Inga kommentarer: