tisdag 8 juni 2010

Hon har lämnat mig

Och så kom den, dagen vi inte velat prata om och förträngt in i det längsta. Tisdagen den 8 juni 2010, dagen då Mirrhe lämnade mig och Stockholm för att åka till Göteborg/Marstrand och en sommar där. Det är så tomt här hemma i lägenheten nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra i sommar utan världens bästa roomie här. Jag kommer sakna dig!
Förövrigt är sista tentan gjord och det är så obeskrivligt skönt. Har gått runt hela dagen och bara njutit av att jag inte har en enda skolbok som ligger här hemma och glor på mig.
Jobbet har gått bra idag, ganska slappt fast mycket att göra på samma gång, en härlig kombination. Dock hade vi några stölder och fuskåkare, vilket gör att jag ännu mer funderar på vad det är som händer.
Imorgon blir det Göteborg och donnersstudent. Nice!

KÄRLEK

2 kommentarer:

Mirrhedjuret sa...

SAKNAR DIG ALLTID BACOn. du är bästa roomien ever. oslagbar!!! de e CP och närgånget på samma gång. INTIMT liks. o stroganoff och mina kulinariska läckerheter, växter å ICKE ATT FÖRGLÖMMA: en delad säng!!

ditt djur loves you.
xoxoxox

Julia sa...

Ååååh! Kom tillbaka till mig. Jag kommer aldrig hitta en roomie som jag kan skratta åt/med lika mycket. Diskutera, cp:a, laga mat och bara titta på tv.

Du är bäst! KÄRLEK