tisdag 24 mars 2009

Kalas

Nu sitter vi har och dodar tid. Vi har checkat ut fran hostelet och vantar pa att bussen ska ga klockan 4, alltsa om 5 timmar.
Igar fyllde anna ar! Hur firar man bast sin kompis 20-arsdag nar man befinner sig pa andra sidan jorden med en begransad ekonomi? Jo, jag och Martin kopte en Paul Frank-pyamas at henne och gjorde frukost pa sangen, sen lag vi pa stranden i massa timmar. Lite internet i stan och sedan akte vi hem ocg gjorde iordning oss och at Home Brandtarta, elelr appelpaj var det. GOTT! Gick ut och at och sedan var det dans med hela resten av Goteborgsganget.
Det kanns sa himla roligt att ha dem har nu och jag inser hur mycket jag har saknat dem. Dock aker vi som sagt harifran idag, men de kommer upp till surfers paradise om nagra dagar sa da ses vi. Imorgon kommer aven Bea dit, ska bli sjukt roligt att traffa henne igen efter alla dessa manader.

Laser pa GP da jag kan och det ar spannande att se vad som hander. Det vi ar mest nyfikna pa ar saklart det stundande brollopet i kungafamiljen. Kollar hela tiden vad som har hant och laste precis att datumet ar bestamt. Maste vara i Sthlm den 19 juni nasta ar:)
Foljer saklart ocksa hockeyn, ni maste heja massa for mig ocksa.

Det var det for nu.
Jag saknar er!
KARLEK!

Inga kommentarer: