tisdag 10 mars 2009

Reunions

Ojojoj!
Jag blev precis valdigt glad, om tva veckor ska jag traffa Bea, Peha, Fritte, Dannie, Olle och Emma igen och om nagon vecka kommer jag traffa Emma och Maria. Och nu kom precis Martin Victorin hit. Helt sjukt, jag ar sa glad!

Vi var iaf hos Josh i helgen och det var jatteroligt. Sa grymt snall familj som hade fixat allt at oss. Mat, sangar, skjuts och hamtning, de hade fixat allt.
I sondags akte vi buss tillbaka till Melbourne och satte oss pa natt Greyhoundbussen till Sydney. Varldens varsta bussfard. Jag hade ett trasigt sate sa jag sov typ 2 timmar pa hela natten. Var darfor jattetrott igar och min forkylning blev inte battre. Spenderade hela gardagen i sangen och forsokte bli frisk. Lyckades ganska bra. Jag sag pa Juno ocksa, fick varldens flashbacks till forra aret och blev glad.

Imorse gick vi upp vid 8 och akte pa en frasig battur. vi sag alla kandishus, Nicole Kidmans och Russel Crows bland annat. Nar vi kom tillbaka till hostelet hade Mirrhe och Mia flyttat in sa nu ar hela ganget samlat igen. Underbart:)

Valdigt osammanhangande och allt men lat ga!
KARLEK!

1 kommentar:

Anonym sa...

woho! man kan inte lita pa greyhound... tanker bara pa usa!
men jaja reunions foo sho! <3