onsdag 4 mars 2009

Regn

Tittade precis ut genom fonstret har pa Tribal travel dar vi har billigt/gratis internet och ser att det osregnar ute. Hoppas att det agr over till ikvalla bara for da hade vi tankt picknicka.

Igar var det exakt en manad sedan jag stod och grat skallen av mig pa landvetter flygplats, det kanns helt sjukt. 1 manad har gatt och vi har inte kommit langre an hit. Samtidigt har vi gjort ganska mycket saker kanns det som. Vi traffade en annan svensk tjej pa varat hostel idag och hon har varit i aussi i 15 manader, det tog dem 4 manader att komma fran Melbourne redan i borjan och nu har hon varit har i ytterligare 3. Sa da kandes det plotsligt som vi har vart supersnabba.

Igarkvall var vi ute och det var skoj. Inte varldens partyplace kanske, men det blir vad man gor det till och vi gjorde det roligt.
Det ar sjukt mycket svenskar har, overallt i aussi, men framforallt pa varat hostel. Det ar nastan lika bra att borja prata svenska med folk direkt istallet for engelska, for i slutandan kommer det nastan alltid fram att de ar svenskar.

Som sagt, 1 manad och 1 dag idag. Det kanns kostigt. Hemlangtan gar upp och ner, ibland blir den valdigt pataglig, men ofta sa gar det over ganska snabbt. Det ar inte det att jag kanske langtar hemhem utan mest efter alla manniskor. Att alla andra ska vara har och uppleva samma saker. Far val lagga upp bilder nsart antar jag sa att ni far ett litet hum iaf.

Jag saknar er!
KARLEK!

2 kommentarer:

Anonym sa...

En monat redan, jisses, vad tiden flyger, fast när man är där nere går det borde fort och långsamt på samma gång! Snart är ni hemma igen, innan ni ens insett vafan som hänt ;D Förresten vad är det för trams med vitaminer? Jag och André levde på pasta och se så bra det gick för oss!

Ha det bra!
Puss

Anonym sa...

O herre en månad redan sjukt fort gåre men ni verkar ha fett rolit o bilder vill ja verkligen se.
Ha d fett
Pussar o kramar