onsdag 11 mars 2009

Snuvig

Jattesnuvig har jag blivit nu och hostan ar inte heller battre. Vardelost att vara sjuk utomlands. Vitaminerna har ju inte hjaplt ett dugg tydligen, antagligen gor de det egentligen, bara inte just nu.
Vadret ar sadar idag, inte tillrackligt fult for att sitta inne, men inte tillrackligt fint for att vara ute heller. Blir antagligen nagon kack promenad och sa lite matlagande.

Gardagskvallen spenderade vi pa varat hostel. Jag, anna och martin pratade gamla MS-minnen och tragiskt men sant, men vi langtar faktiskt tillbaka dit. Var anda ett harligt jobb nar man tanker tillbaka. Har forovrigt lite panik over det dar med jobb, maste jobba nar jag kommer hem men har ingen aning om med vad och har absolut ingen lust!

Nu tycker jag att ni far ta och kommentera lite mer, jag ahr ingen aning om vad som hander darhemma. Eller jo, lite. Var inne pa Gp idag och sag att U2 skulle spela i sommar, jag MASTE fa biljetter pa nagot satt. Sag aven att frolunda leder kvartsfinalerna mot Lulea, jag ska fortsatta heja. Har blivit grymt sugen pa att ga pa festivaler hela sommaren ocksa. Hultan med Kings of Leon, Peace&love med alla underbara och WoW bara for att det ar i Gbg och helt underbart. Det finns ingen hemma som kan tankas vinna massa pengar pa en lott at mig sa jag har rad med allt jag vill gora. Jajaja, det loser sig sa fort jag komemr hem antar jag. Det ar ju anda i-landsproblem jag har.
Har inte hant sa mycket annat sen igar, vi har bokat biljetetr till byron sa imorgon blir det ytterligare en hemsk bussfard mitt i natten. Vi har dock inget boende i byron sa det kan bli spannande. Allt ar svindyrt och vi ska spendera lite drygt 2 vecor dar. Jisses!

Jag saknar er och kommentera massa nu!
KARLEK!

4 kommentarer:

Anonym sa...

okej, tänk inte på jobb och sånt skit, ta det när du kommer hem du har tid på dig då och sen kommer luwk att bli glad när han ser att du gillar WOW :p

Anonym sa...

Julia, jag skulle inte bli förvånad om du fick dina biljettjävlar, jag menar du sitter i Australien med dina vänner, och glassar runt, jag ska rusa till vagnen snart och har prov på torsdag och fredag, så SHUT UP!! haha, jag är bitter och avundsjuk, jag vill ha sommar och jag vill att du ska komma hem. NU.

Unknown sa...

Jag måste meddela nu når du ber så fint om det.
Allt är bra hemma. Det finns inte så mycket att säga. Folk på Donner börjar få plugghysteri nu när slutet närmar sig samtidigt som man faktiskt känner att våren är på väg, för en gångs skull.! På tiden måste jag säga. Jag var i London över en jättelång helg och hade det hur bra som helst. Där kan man ju säga att våren är på lite bättre frammarch än här, dock. Så jag har det bara bra också. Sen är livet här ungefär som vanligt. Vi ska, för en gångs skull, börja spela in skivan snart med DUGA och det känns faktiskt som att det kommer bli riktigt bra. Om två veckor jag Cabaret, som jag är med i, premiär och jag spelar snuskrik play-boy (det du!) och det kommer bli bajskul. Och sen pågår det mesta som det gör. Livet har ju sin gilla gång här i Suecia.
Jag tror det är bra hos er också, men jag måste verkligen säga att jag trivs med livet här. Men man ska ju lämna när man är på topp som det sägs, så det bär av till Paris i höst. Det kanske du visste i och för sig, men så är det.
Jaja, nu ska jag göra i ordning mig för att ha möte med Maria Lif, prästen på läger tre på Lyckebo. Det kommer bli så jäkla roligt!!
Puss på er.
Hälsa alla och skapa ett rykte om mig!

Anonym sa...

Hej min kärlek, så kul det ska bli att ses snart! Vi måste fixa bra, billigt boende, jag är inte tät.. hehe. Vad är er budget? Vi måste dra ihop ett litet 20party tror jag, Linda kommer ju också. Hur många är ni då tror du? Och när har anna party? Hinner jag med det också tro? Saknar dig! Puss