lördag 25 september 2010

Hemma igen

Så var jag hemma igen, efter mycket flängande sitter jag äntligen på mitt rum och spanar ut över kaoset. Lite drygt ett år i Stockholm och några dagar på Sardinien i resväskor har gjort sina tydliga spår. Känner mig dock sådär halvsugen på att packa upp dem så vi skjuter upp det tills imorgon eller någon annan dag i veckan. Istället är det myskväll som gäller idag. "Gänget" ska samlas igen, vet inte när det hände senast. Jag, Anna, Ida och Linn ska laga middag och titta på film. En hel del skvaller misstänker jag att det blir också.
Tur att jag har sådanan underbara planer ikväll, med tanke på att det är "sista kvällen med gänget" på grönan ikväll. Alla ska dit och alla har lovat att hålla mig uppdaterad, fantastiskt roligt!
Nu ska jag bege mig ut i höstvädret för att handla.

KÄRLEK

Inga kommentarer: