söndag 19 september 2010

Stockholm blir aldrig min stad, eller?

För exakt ett år sedan, 19 september 2009 skrev jag ett blogginlägg som hette "Stockholm blir aldrig min stad". När jag nu sitter här i sängen och förbereder mig inför sista dagen på Gröna Lund och sista kvällen i Stockholm kan den överskriften knappast kännas mer fel. Jag älskar Stockholm och jag ÄLSKAR grönan. Det är mitt liv. Jag är så oerhörd glad att jag fått uppleva detta äventyret och kan knappast tänka mig en bättre sommar. Så oerhört fina och underbara människor som jag inte kommer släppa i första taget. Imorgon bär det av tillbaka till Göteborg och jag längtar jättemycket hem, men just nu känns det mest sorgligt. Sardinien i veckan känns som en räddning och vetskapen om alla kompisar och familjen som finns där hemma gör det hela lättare.
Nu ska jag dra på mig strumpbyxorna och njuta järnet av dagen!

KÄRLEK till Stockholm, Gröna Lund, alla människor och självklart även till Göteborg

Inga kommentarer: