tisdag 7 september 2010

House of horror

hur man smutsar ner sina kläder på bästa sätt
om man vill ha uppmärksamhet så är bussåkande i snygga outfits en bra idé
mysigt bemötande
årets nykomlingar
Bästa cheferna och HR!
PARTY!

Jag älskar mitt jobb och framförallt efter en sjukt rolig fest innehållande priser, uppträdanden, god mat, skräck, dans och HOFFMAESTRO!
Allt började med att jag, Emma, David och Anna möttes i stan för att inhandla det sista. Sedan begav vi oss hem hit för att byta om, sminka och förfesta. Ledorden var: "Usch, det ser hemskt ut!""Bra, då tar vi lite till!". Ju hemskare desto bättre. Här hemma slöt även Ella upp och när alla var klara begav vi oss mot grönan och Tyrol. De hade smyckat det hemskt med gravstenar, kistor och diverse hängde dockor här och där. Sedan var det som sagt middag med prisutdelning, jag OCH Emma blev nominerade till årets nykomling, så himla roligt! Att vi inte vann spelade ingen roll, framförallt inte efter att mina chefer kommit och sagt att jag är grym på mig jobb, kändes jätteskoj verkligen. Efter middagen var det dans och Hoffmaestro, förstår ni att de spelade på våran avslutningsfest, helt SJUKT! Festen bestod av mycket glädje, en del gråt och förvirring, en krossad tumme för Emma, varm korv och kändisspaning (Joel Kinnaman var tydligen där och jag missade honom!!). När festen sedan var slut och vi skulle bege oss vidare ut i partynatten ledde det till många frågande blickar i sthlms nattliv. Men skoj det hade vi! En kväll jag väldigt sent kommer glömma!

Kärlek

Inga kommentarer: