onsdag 1 september 2010

You desired my attention but denied my affections

Nu har det gått ett dygn sen kryssningen tog slut och jag har hunnit återhämta mig flera gånger om, trots att jag vet att tröttheten kommer slå till ännu lite hårdare någon av de närmaste dagarna. 8 timmars sömn på 2½ dygn är inte riktigt okej, inte ens för en sådan som mig, som inte kräver så mycket sömn. Kryssningen var iaf galen. Det hände så mycket saker hela tiden att jag inte ens kan återberätta hälften. Det var rundvandringar, lekar, chips (sips), alkohol, stegklättring, hytter, shower, glada människor, ledsna människor, däckade människor, dansande människor, sjungandes människor, pratandes människor. Det var Stockholm, Mariehamn och Åbo. Det var ett dygn på en båt helt enkelt. Ett grymt roligt dygn som "dessvärre" inneburit ännu bättre sammansvetsning, dessvärre för att det är så nära slutet nu. En enda stor familj som om några veckor kommer splittras med vinden åt alla olika håll och kanter. Det känns, om möjligt, ännu tråkigare att behöva skiljas än innan. Än har vi dock saker att se fram emot, nästa vecka är det stjärngala och sedan Hoffmaestro på stora scen, så ett tag till så är livet ett riktigt livs levande PARTY.

KÄRLEK

1 kommentar:

Emma sa...

Men Jullan-Gullan vilken fin blogg du har, nu blev jag glad :) Puss