måndag 27 september 2010

rastlöshet och planer

Jag är så rastlös!
Sådär rastlös att jag frågar pappa om jag kan få hänga lakan och sedan går till Konsum för att handla bara för att fördriva tid, inte för att vi faktiskt behöver något. Jag funderar även på hur jag ska lyckas med de kommande veckorna när jag inte heller då har något att göra. Har iof redan planerat in min lilla Sverigeturné då jag ska åka till Mora, Stockholm, Strömstad och Kinna. När jag är i Mora blir det även en liten avstickare till landet på vägen dit och sedan även till Trysil, men alla besök är under olika veckor för att lyckas fördriva ytterligare lite tid. Sedan ska jag väl äntligen ta tag i det där körkortet också, det kanske är på tiden nu.
Idag har jag i alla fall äntligen packat upp alla mina väskor, så himla skönt. Rensade även garderoben, men insåg att jag ändå har lite för mycket kläder för ytan.
Förutom rastlösheten så känns det riktigt bra att vara hemma, gick en långpromenad i höstsolen idag och det var så himla mysigt. Det här är mina hoods och kommer alltid vara, även om jag saknar Stockholm något fruktansvärt. Påminns varje dag om de underbara minnena, men det är bara att le och njuta. Livet är inte så dumt inte!

KÄRLEK

Inga kommentarer: