lördag 4 september 2010

mössa på

Och så gör hösten dig mer och mer påmind. Mössan på på jobbet och höstljuset är två härliga tecken! Det var riktigt mycket folk på grönan idag och jag har jobbat mitt sista halvdagspass, nu är det bara heldagar kvar framöver.
Efter jobbet begav jag och Emma oss ut i solen och satt utanför riksdagshuset för att se solen gå ner över mälaren och stadshuset, helt magiskt fint. På måndag är det ju som välkänt stjärngalan, årets fest! Vi har planerat ett bra tag nu och kläderna börjar så smått ta form. Dessutom planerade vi, där i solen, för resten av festen, hösten och livet. Helt otroligt vad mycket man kan hinna med på en liten pratstund. Antagligen beror det på vem man pratar med, men jag har världens bästa Emma som kompis och då pratas det om allt. Tack för att du finns!

KÄRLEK

1 kommentar:

Emma sa...

Jag har sagt det förr och jag säger det igen - Du är bäst min fantastiska vän!