fredag 26 mars 2010

det fladdrar till i en tyllgardin

Har precis fått besök av fyra söta tjejer från götet som peppat inför den här helgen i månader! Clara är här med hennes kompisar.
Idag har vart en underbar dag. Vaknade iof alldeles för tidigt för att bege mig till Gröna Lund, men då solen sken gjorde inte det så mycket. Väl på grönan började vi med en rundvandring och sen var det utbildning fram till ett. Känns väldigt roligt även om det är mycket ansvar som vilar på ens axlar. När den var klar började jag vandra hemmåt. Strandvägen var knökad med människor och jag satte mig på en bänk för att njuta lite av solen. Hur underbart som helst, att känna att solen värmer och inget kan stoppa en. En trevlig gubbe bredvid mig på bänken började diskutera vädret och sedan vandrade vi båda två till sergels torg där jag gick in på hemköp för att handla kvällens middag. Sedan har jag gjort två internet utbildningar och nu är det dags för underbar middag!
KÄRLEK

Inga kommentarer: