onsdag 17 mars 2010

grönan, träningsverk och byron

Nu var det helt klart! Fick precis mail från grönan med schema och allt. Ska börja jobba 24 april och sedan blir det inte en lugn stund förrän efter sommaren. Ska blir väldans roligt!
Igår var jag och mamma och tränade, sportvore blev det och har viss träningsvärk idag... På kvällen var vi och åt middag med Anna, det var supermysigt!
Hade sista föreläsningen innan tentan idag, den gav inte så speciellt mycket och jag fasar mer och mer för varje dag som går. Fick dock reda på att jag klarade första kursen idag så det känns jätteskönt! Nu ska jag göra Rocky Road som jag kan ta med till Mats och Maria imorgon, m-m-m!

Förövrigt är det exakt ett år sedan vi var i Byron Bay och firade St. Patricks day idag. Blir lite nostalgick när jag tänker på det.


KÄRLEK

2 kommentarer:

Frida sa...

jag hatar st patricks day!

Julia sa...

Varför?