söndag 21 mars 2010

Vilken underbar söndag!
Vaknade imorse och gick till centralen där jag mötte Anna och Stina. Det var lite för tidigt för oss alla tre, men vi bet ihop och hoppade på bussen som skulle ta oss till Kungsängen och Livgardet. Väl där var det en väldans massa information, ett fruktansvärt snöoväder, jättemånga män i uniform och någon obeskrivlig trygghet. Nu känner jag mig iaf jättemycket tryggare och kan skicka väg Johan för jag vet att han kommer klara sig galant där nere. Så en väldigt trevlig dag där ute. Sen var det hem och handla till RockyRoaden som nu står i frysen och som jag alldeles strax ska dela innan jag ska hem till Anna på filmkväll tillsammans med Johan och Oskar. En underbar dag helt enkelt där jag förträngt allt som har med skolan att göra.
KÄRLEK

Inga kommentarer: