onsdag 17 mars 2010

veckans kändisar, v.11

Som sagt, vilka kvalitetskändisar jag ser. Igår gick Jonas Bane (Kim i Andra avenyn, för de som inte vet) förbi mig och mamma. Kändes nästan som att jag gick på Polhem igen då man såg dem mest hela tiden. Och nu när jag var och handlade mötte jag bröderna Rongedal. De såg så käcka ut där de gick emd ryggsäckar och likadana mössor. Det jag är mest förvånad över är dock att jag känenr igen alla dessa extremt okvalitativa kändisarna. Antar att jag läst för mycket skvaller...
KÄRLEK

3 kommentarer:

Unknown sa...

Julia, jag kan inte låta bli att tänka på rony när jag ser ronnedahlsbröderna.. dom är faktiskt ruskigt lika!!!

Victoria Plate sa...

Det är väl klart man känner igen bröderna Rongedahl! Och jag håller med Linn, sjuuukt likt Rony!
/Kim, via Vickans konto

Julia sa...

Hahahha! Antagligen, fast min pappa är coolare :)