onsdag 31 mars 2010

toabesvär

Ikväll bär det av. Insparkspubgrönan för alla sommarens arbetare. Ska bli väldigt roligt att se vad det är för trevliga personer jag ska leva med i sommar.
Har precis burit ner mirrhes supertunga väska och har fullt med spring i benen just nu. Tyvärr tror jag att det till stora delar beror på att jag är kissig, dessvärre har vi en gubbe som ligger med huvudet i toan just nu och försöker fixa någon form av läcka. Har haft en härlig pöl runt toan de senaste dagarna. Vi blev aningens lättade när vi fick klart för oss att det var rent vatten och inte avloppsvattnet som droppade ner på golvet. Förövrigt åker jag till Göteborg imorgon, kommer ner vid tvåtiden någon gång och måste därför packa nu. Då jag antagligen inte kommer orka göra det ikväll och inte kommer hinna imorgonbitti.
Hoppas alla har det bra!

KÄRLEK

1 kommentar:

Snillesonen sa...

YEY! Hur länge stannar du i vår allas favvostad? Måste ju hinna träffa dig! :D
<3 <3 <3