söndag 18 september 2011

I'm bulletproof, nothing to loose

Vilken helg! Nu ska jag snart hoppa på tåget tillbaka till Kalmar, lär bli en hel del sovande. Det började med att alla 5-kampsvärdar anlände igår vid halv 12. Det var lunch på stan innan det bar av till Liseberg. Väl där va det bara att sätta på dig kaninöronen och sedan var allt igång. Det var 5-KAAAMP, Balder, Atmosfear, vattenpaus, spel, middag, flumride, backstage på Gasten och sedan tjuvkik medan de andra gick. Allt gick i ett och det var bara glädje hela tiden. Vid 8 var det dock dags att bege sig tillbaka hem och göra sig iordning. Sedan bar det av ut på stan tillsammans med Liserberg värdar och några fler. Det var billig öl och förhak innan vi drog till Yaki-Da för en HELNATT! Så fantastiskt roligt! Kom hem vid 5 imorse och när jag vaknade vid halv 9 imorse av mig själv kändes det bättre än jag trott. Vistelsen va ju inte över än. På med kläderna, skratt i köket när alla påminde varandra om vad som hänt kvällen innan. Tillbaka in till stan sen och brunchJoe Farellis, bacon, pizza, ägg, kakor, frukt och framförallt pannkakor med nutella i mängder. Nu har jag precis sagt hejdå till Clara och pappa efter en fika med dem och ska säga hejdå till de andra värdarna innan de hoppas på sitt tåg till Stockholm och jag mitt till Kalmar. TACK för en fantastisk helg!

KÄRLEK

Inga kommentarer: