fredag 9 september 2011

please don't take my heart away

Ungefär så bra går det just nu... Men jag tycker faktiskt att det är tillåtet att ta en paus då och då! Sitter på biblioteket och läser, samt skissar på första uppgiften. Det går framåt, känns intressant och roligt, men samtidigt är det lite trist att bara sitta och läsa hela tiden.
Då får man ta paus, utnyttja internet, kolla facebook, äta lite, kolla på livebilder från grönan och se hur folkhopen framför Stora scen växer i takt med att Håkan närmar sig. Det känns lite bättre idag även om jag övervägde starkt att köpa en biljett till Stockholm imorse. Dra dit över helgen och bara umgås. Lyckades dock lyssna på magen så jag stannar över helgen, ger det en chans och pluggar på riktigt. Vi skjuter upp resan, blir nog i slutet av september istället, när hösten gjort sig påmind och saknaden om möjligt är ännu större.
Nu återvänder jag till böckerna lite innan det blir ut för en promenad i solskenet.

KÄRLEK

1 kommentar:

Emma sa...

Usch jag tycker om dig så mycket att det gör lite ont till och med. Puss