söndag 4 september 2011

långa nätter

Jag och världens bästa Emma och Tim har nu suttit i flera timmar och målat ränder på Timpas kläder till stjärngalan. Jag är så tacksam till mina vänner, framförallt med tanke på att det infann sig en viss deppighet under kvällen. Idag var det sista dagen på Grönan, det känns så konstigt! Mitt liv, alltså verkligen mitt liv, det jag älskar mest av allt är slut för den här gången. Jag vet att det kommer åter i vår och så, men just nu känns det lite jobbigt. Har i alla fall haft en fantastisk helg. Jobbat som en galning och det kunde inte vart bättre. Började med en fredag på lagret, det var sjukt roligt! Så fantastiska människor till min hjälp dessutom. Igår va det 5-kamp och idag var det event + barnkalas. Lite av allt helt enkelt!

Nu ska det sovas, måste vara utvilad imorgon ju. För då kommer galan med stort G!

KÄRLEK

Inga kommentarer: