söndag 7 december 2008


Aaah! Tittade precis på världscupen i skidåkning på tv och fick lite smått panik. Följande problem är väldigt mycket ett i-landsproblem, men det är fortfarande lite tråkigt. Den 3:e februari bär det av till australien! Åååh vad jag längtar, tänk att få surfa och leva livet i 5 månader. Inte så dumt! Men innan dess finns det så mycket saker jag har kommit på att jag vill göra. Åka till Stockholm och hälsa på mormor och morfar, åka till Paris och hälsa på Linn för att se hur de bor där nere, åka till Mora och hälsa på farmor och farfar och då framförallt ÅKA SKIDOR! Jag vill verkligen åka skidor, det är ju det roligaste jag vet nästan. Frihetskänslan man får när man svischar ner för en rinktigt lång, lite lagom svår backe. Men se, det hinenr jag inte med, slutar jobba någon gång i början av januari och sen måste jag packa och fixa allt som itne har fixats än. Kommer nog iof att åka ner till Paris med Anna, men skidåkningen den kommer troligtvis bli omöjlig att hinna med. Det blir nog första året i mitt liv som jag inte åker skidor.
Jajaja, ett litet problem som jag antagligen kommer ha glömt när jag väl befinner mig i aussi, men just nu känns det väldigt tråkigt. Får väl åka extra mycket när jag kommer hem istället!

Inga kommentarer: