onsdag 31 december 2008

Happy new year!

Nyårsafton idag! Ska ha världens mysigaste middag ikväll, som jag längtar. Jag, Anna, Ida, Linn, Linnéa, Calle och Johan ska äta mat hemma hos Anna. Har sett fram emot det hela veckan. Alla har fått varsin rätt som vi ska laga, jag och Ida står för efterrätten. M-m-m va gott det ska bli! Fast jag säger inte va det är än, för det ska vara en hemlis. Hela nyårsafton lär jag berätta om när den vart.
Sitter i Idas kök nu och är otroligt social, vi har varsin dator och småsjunger sådär som det ska vara när man umgås..nja. Men det går bra ändå.

Igår va det reunion med det gamla gänget. Supermysigt, vi gjorde inte så mycket alls fast det brukar vi inte heller. Det va helt enkelt som det brukar. Vi har inte träffats hela gänget på jättelänge och ändå är det precis som vanligt när vi träffas, det är då man vet att man känner varandra väl.

Väldigt onödigt inlägg, menmen det är de flesta.
Ha en underbar nyårsafton! Det ska jag ha.

Inga kommentarer: