söndag 14 december 2008

JAG ÄLSKAR ER!


Jag älskar er! Jag gör verkligen det, ni är mina sötaste, underbaraste, gladaste och sjukaste vänner. Att höra era röster idag gjorde mig så glad, jag har inte hört dem på 1½ månad. Helt sjukt hur mycket en röst kan göra. Att höra att ni har det bra på riktigt, verkligen att ni säger det och inte bara läsa det i ett mail eller på eran blogg utan verkligen höra det. Jag hatar att det kostar pengar bara och att de skulle ta slut, men jag lovar att fylla på och ringa er snart igen. Jag hade kunnat prata med er i timmar bara för att jag saknar er så mycket. Och att berätta om hur inget händer här hemma och höra på era bravader och allt. Det va precis som innan ni åkte, när jag pratade med Andy i telefon i flera timmar i veckan. Det va synd bara att jag inte hann prata med Nicki längre. Men att bara höra din röst så kort va ändå en underbar glädje. "Jag VISSTE att det va du! Jag visste det! Andy bara försvann med telefonen och när inte kom tillbaka på sä långe förstod jag att det av du!" Ååååh! Jag kan inte beskriva min glädje! Jag ringer jättesnart igen bara för att jag saknar er så! Och om 1½ månad kommer vi också ner och ni får se till att skaffa ett jobb så att ni kan stanna kvar. Fast det löser sig alltid.
Ni är mina bästa! Jag älskar er och jag saknar er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha maste bara saga att den ilden pa nicke uppe till hoger va den basta pa lange :D Va kommer den ifran har inte sett den innan, inte helt okej bild :p

Julia sa...

från våran filmkväll, det är beas kort:) du kan få se alla när ni komemr hem. Sjukt snygg bild!

Anonym sa...

Alltsa den bilden ar fan inte okej!
Sott kollage annars ;)