måndag 27 december 2010

det snurrar i min skalle

Min vägg har spårat!
Jag är alltså tillbaka i Trysil och håller på och gör något åt mitt rum som är lite för litet för alla saker. Detta har inneburit att jag även satt upp nästan alla foton på min vägg. Den har spårat!
Annars har jag åkt skidor idag, så himla skönt att vara ledig lite med tanke på att det tydligen är kaos på hotellet. Mycket folk nu. Det märktes lite i backarna också, med tanke på att det var redigt uppkört. Men inte så mycket köer, så det var skönt.
Imorgon blir det dock jobb igen, och sedan fortsätter det tills på söndag. Mellandagar och nyårshelg, ser ut som en hektisk vecka. Lika bra att sova lite middag för att samla ihop krafter.

KÄRLEK

1 kommentar:

Emma sa...

Du är så duktig du! Eller nej, förlåt, flink! :) Visst är väskan fin? Jag älskar den! :D Puss!